vrijdag 9 juli 2010

Even wat anders.

Even ter afwisseling een aantal bloemen foto's die ik afgelopen weken in de tuin heb gefotografeerd.

Echte Papaver.

Daglelie (met dank aan Loes). Ze bloeien meestal maar 1 a 2 dagen.


Roos van de grote rozenstruik in de voortuin.


Lelies.


De Pioenroos.


Korenbloem compleet met bezoeker.


Roos van de kleine rozenstruik.


HDR tulp.


En de bloem van de Bieslook.






















Iedereen bedankt voor de reacties op de vorige upload!!
Groet,
Peter en Janny.

5 opmerkingen:

Joop Zand zei

Dag Peter en Janny

Het zijn wederom mooie opnames, ik ben zelf ook dol op bloemenfoto's.

groetjes en een heel fijn weekend gewenst, Joop

Elettra zei

Variety of colors with beautiful flowers

Ria(Malou) zei

Papavers vind ik zoooo mooi
er zijn zoveel verschillende soorten en kleuren.
De rest is ook mooi hoor echt maar de papaver is mijn favoriet

Loes Belovics zei

Altijd prachtig die bloemenfoto's.
De onbekende leie is een zogenaamde daglelie, de hemerocallis.
Prachtige bloemen, ik heb je ze ook in de tuin gehad, maar idd, ze bloeien slechts een of twee dagen, en dan hangen ze als natte dweilen aan de plant....
Groet
Loes

Ghtia zei

Wow , die tuin van jullie staat er mooi bij, wat een kleurenpracht. Ook gezellig als er insekten op bezoek komen (hommeltjes en vlinders).